Hubert, Desah en Landustrie zijn Noardling
Met trots hebben wij op 1 januari 2025 onze nieuwe naam Noardling wereldkundig gemaakt. De nieuwe bedrijfvlaggen zijn gehesen, het nieuwe logo is op de gevel geplaatst en het persbericht is de deur uitgegaan. Dit bericht is inmiddels al op meerdere platforms gedeeld. Dank hiervoor!
Persbericht 01-01-2025
Met trots kondigen wij aan dat Landustrie per 1 januari 2025 verdergaat onder de naam Noardling. Deze naamswijziging is het resultaat van de succesvolle samenvoeging met Hubert en Desah in 2024 en markeert een belangrijke stap in onze ambitie om een sterke en eenduidige marktpositie te creëren.
Waarom Noardling?
De naam Noardling weerspiegelt onze kernwaarden: vakmanschap, het geheel, en erfgoed. Met deze nieuwe naam verbinden we onze rijke geschiedenis aan onze toekomst en zetten we een duidelijke koers voor duurzame groei en innovatie.
Onder de paraplu van Noardling blijven de merken Hubert, Landustrie, en Desah bestaan, maar met een specifieke focus:
- Desah: Decentralised Water Solutions
- Hubert: Water Screening Solutions
- Landustrie: Water Treatment Solutions
Wat verandert er?
De naam Landustrie blijft bestaan als sterk merk binnen ons portfolio, met een duidelijke focus op waterzuiveringsoplossingen. Tegelijkertijd wordt vanaf januari de nieuwe visuele identiteit van Noardling zichtbaar voor de buitenwereld zoals op onze voertuigen, websites, en andere communicatie-uitingen. Dit zorgt voor een herkenbare, uniforme uitstraling die onze merken versterkt.
Samen naar de toekomst
De overgang naar Noardling staat voor meer dan een nieuwe naam. Het benadrukt onze inzet om met vakmanschap, innovatie en samenwerking watertechnologie naar een hoger niveau te tillen. Noardling en Landustrie blijven samen een betrouwbare partner voor klanten wereldwijd, met oplossingen die voortbouwen op ons erfgoed en gericht zijn op een duurzame toekomst.
Meer informatie
Wilt u meer informatie over de naamswijziging en onze nieuwe uitstraling, neem dan gerust contact met op!
“Met de introductie van de nieuwe naam verbinden we onze rijke geschiedenis met de toekomst en zetten we een heldere koers voor duurzame groei en innovatie”, aldus Grada van der Schoot, verantwoordelijk voor de Sales en Marketing bij Noardling.”